FREE <3 FenniaHoitaja

Tippuiko vasara varpaille kesken toimeksiannon? Kolahtiko kypärään kesken keikan? Kenelle ilmoitan, miten pääsen hoitoon ja mitä se kustantaa?

Voimme iloisesti kertoa, että kaikki Free:n asiakkaat saavat mahdollisuuden käyttää FenniaHoitaja -palvelua, joka tarjoaa helpon sekä tehokkaan tavan päästä hoitoon tapaturman sattuessa.

Fennian palvelu on kehitetty helpottamaan tilanteita, joihin kaivataan sujuvia sekä nopeita toimenpiteitä. Haluamme tarjota yrittäjillemme sekä kevytyrittäjillemme kattavan turvan tapaturmien varalle ja FenniaHoitaja on tässä meidän tukenamme.

– Vahingon sattuessa avun saaminen on asiakkaalle erittäin helppoa ja onnistuu yhdellä puhelinsoitolla. FenniaHoitaja eli koulutettu sairaanhoitaja tekee hoidon tarpeen arvioinnin, täyttää vahinkoilmoituksen sekä ohjaa asiakkaan hänen tarvitsemaansa tutkimukseen tai jatkohoitoon, kuvailee Fennian kumppanuuksien kehityspäällikkö Niklas Holmberg.

Free:n käyttäjille on luotu oma vakuutusnumero, jonka saa olemalla yhteydessä Free:n asiakaspaveluun (p. 0203 323 43). Vakuutusnumero on hyvä olla tiedossa, kun olet yhteydessä FenniaHoitajaan, jotta palvelusi sujuu vieläkin helpommin.

FenniaHoitaja palvelee sinua joka päivä kello 7-23.

Tapaturman sattuessa toimi näin:

  1. Soita FenniaHoitajalle numeroon 010 503 5000
  2. FenniaHoitaja varaa sinulle suoraan ajan tarvitsemaasi hoitoon.
  3. FenniaHoitaja tekee vahinkoilmoituksen puolestasi.

FenniaHoitaja ohjaa asiakkaat Pihlajalinnan tai täydentävien kumppanien eli Mehiläisen ja Terveystalon palveluihin. FenniaHoitaja -palvelu palvelee vuosittain yli 100.000 asiakasta ja asiakastyytyväisyys on erinomaisella tasolla. Asiakastyytyväisyyttä mittaava NPS-luku on noin +80 eli asiakkaat suosittelevat mielellään palvelua.

– Asiakkaan ei tarvitse maksaa itse käyntiä tai hakea korvausta jälkikäteen, vaan Fennian kumppanit voivat laskuttaa hoidon suoraan Fennialta, Holmberg tarkentaa.

Toivotamme tervetulleeksi FenniaHoitaja -palvelun sekä toivomme helppoa sekä turvattua työn tekemistä! 🙂

Lisää luettavaa

Verkkolaskulaki uudistuu 1.4.2020

Verkkolaskulaki uudistuu 1.4.2020

EU:n direktiivin mukainen verkkolaskulaki uudistuu 1.4.2020 alkaen, jonka tarkoituksena on sähköisen laskutuksen vakiinnuttaminen sekä kaupankäynnin yhdenmukaistaminen. Me FREE!:llä olemme käsitelleet verkkolaskuja yrityksen perustamisesta lähtien oman linjauksemme...

Korona-apu.fi palveluksessanne!

Korona-apu.fi palveluksessanne!

Julkaisimme aikaisemmin artikkelin siitä, mitä tapahtuu yrittäjälle tai kevytyrittäjälle kun koronavirusepidemia iskee. FREE! laittoi hihat heilumaan ja perusti Kevytyrittäjä keikka-apulaiseksi nimisen palvelun, jonka tarkoituksena on auttaa tuhansia keikkatyönsä...

FREE! palvelee korona epidemiasta huolimatta.

FREE! palvelee korona epidemiasta huolimatta.

Koronaviruksen aiheuttama kriisitilanne on huolestuttava ja siitä selviämiseen tarvitaan kaikkien apua. Tähän viestiin olemme koonneet aiheeseen liittyen tärkeitä uutisia yrityksemme toiminnasta.Vallitsevan koronavirusepidemian...

Kokeile kevytyrittäjyyttä jo tänään!

Liittyminen on ilmaista nyt ja aina, eikä se velvoita sinua mihinkään. Maksat palvelun käytöstä vasta kun alat vastaanottamaan suorituksia.

Kysyttävää? Autamme mielellämme.

asiakaspalvelu@freelaskutus.fi / 0203 323 45